EmarketingWay voix du numérique (partout)

Revue de tendance des technologies par Mickaël Jouyaux, consultant & formateur, Montréal Paris.

16% of online transactions driven by emails take place on mobiles

le 15 novembre 2013

A new study released Tuesday offers more evidence that tablets — especially the iPad — are more m-commerce friendly than smartphones.

The report by email marketing services provider Yesmail Interactive found that 16% of online transactions driven by marketing emails took place on a mobile device. Within mobile, more than half (56%) of purchases originated on a tablet, and virtually all (99%) of the tablet transactions happened on an iPad.

More from mediapost.com (source)

Publicité

Votre commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

%d blogueurs aiment cette page :